Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna www.miserymod.fora.pl
Mod Misery
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wątpliwości dot. dialogów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:03, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Z ikonką nie problem. Tylko ustalmy co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:10, 01 Wrz 2013    Temat postu:

W sumie najlepszym rozwiązaniem byłoby dodanie nowego przedmiotu do gry. Jeśli nie wiecie, jak to zrobić (ja nie mam pojęcia), mogę podpytać trojanucha, ale jest teraz na urlopie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:16, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Żaden problem dodać, tylko to chyba trochę nie po linii - z tego co się orientuję, kolejne fixy minimalizują liczbę dodawanych obiektów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:29, 01 Wrz 2013    Temat postu:

To prawda, ale odnosi się to do świata gry, a więc do sprawnu. Moim zdaniem można dodać, jeśli Ci się chce. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:05, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Avalon - tłumaczący st_dialogs - nie odpisuje na fejsie, więc domniemywam, że olał sprawę. Jeśli nie odpisze do środy, ktoś będzie musiał zająć się dokumentem. Ja mogę po prostu przetłumaczyć różnicę między plikiem z vanilli a plikiem a Misery - na więcej nie mam czasu - ale na kogoś spadnie poprawienie dokumentu i dostosowanie go do Misery. Kto chętny? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:06, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Jak już tak wszystko sprawdzam, to daj i to. Może i się całe tłumaczenie przedłuży, ale na pewno nie zawiedzie użytkowników Wink No chyba, że znajdzie się ktoś inny, kto znajdzie chwilę.

Ustalmy tak - jeśli do wieczora nie zgłosi się nikt inny, wysyłaj na mail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:26, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Nikt inny na pewno się nie zgłosi.

Poczekamy do środy, może Avalon jednak odpisze. Jeśli nie, zrobimy tak, jak pisałem, a Ty w międzyczasie zajmuj się spokojnie pozostałymi dialogami. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:16, 02 Wrz 2013    Temat postu:

I.
Trikster napisał:
To prawda, ale odnosi się to do świata gry, a więc do sprawnu. Moim zdaniem można dodać, jeśli Ci się chce. Smile

Powtórzę - żaden problem dodać. Ale:
1. jeśli to właśnie byłby kolejny spawn, to kłopoty dwa:
a) z tego, co czytałem, to nawet zasoby handlarzy zmniejszają, właśnie po to, żeby mniej obiektów było na mapach.
b) będziemy musieli przerabiać spawna przy każdym kolejnym patchu
2. technicznie to już podpada pod minimoda, co automatycznie kasuje możliwość wsparcia ze strony teamu (wyraźnie piszą, że w dupie mają userów, którzy zmodowali moda) dla userów, którzy to od nas pobiorą.
3. jeśli to ma być hiper-mini-mod, to wtedy robimy tylko retex mein kampfa na PNSD, nie tworzymy nowego obiektu dla OŚ wymienionego w dialogu, wtedy "mod" zawiera tylko opis i ikonkę (i nie będzie trzeba go update'ować prawdopodobnie)
4. Tak czy siak możemy zrobić takiego minimoda - ukłon do polskiego usera, jako dodatek do opcjonalnego pobrania razem z tłumaczeniem.
II.
Kończę już powoli te cholerne bronie, potem pykam tylko dialogi, te Trik od Ciebie z maila, to będzie szybkasem, także mogę coś jeszcze wziąć na zaś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:18, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Cytat:
wyraźnie piszą, że w dupie mają userów, którzy zmodowali moda

Huehue, no tak, sam to pisałem. Very Happy
Więc zostawiamy bez zmian, żeby problemów nie było.

To może chcesz artefakty wziąć? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:36, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Szczerze mówiąc, nie wierzę, że cokolwiek może być gorsze niż te bronie, więc oponował nie będę. Dam znać od razu jak zrobię broń i dilog i wezmę, co będzie (ile tego jest?).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:39, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Sporo. Przy times 12pt, 1,5 interlinii, brak odstępów, standardowy margines - 26 stron.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:24, 06 Wrz 2013    Temat postu:

st_dialogs_manager, ENG line 651: "If you are just starting our here" <- chyba ma być "out here"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:17, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Niedawno też to zauważyłem, już zostało poprawione.
Dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:44, 09 Wrz 2013    Temat postu:

1. ENG, line 675, babolinek: " 'cause it's not" <- małe "c". Też "That is lets you see another day." na końcu. Może nie znam jakiegoś powiedzenia, ale...
2. ENG, line 684: "If it wasn't for the full auto mode on my shotgun,(...)". A nie było tak, że w patchu full-auto wyleciało z repertuaru? Na razie tłumaczę, jak jest, ale chyba to be changed.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Pon 20:49, 09 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:47, 09 Wrz 2013    Temat postu:

Będzie małe "c", bo na początku jest apostrof.
A tamto drugie wyciąłem, więc w patchu nr 3 już nie będzie, bo mi źle brzmiało. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin