Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna www.miserymod.fora.pl
Mod Misery
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Postępy prac
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:36, 29 Sie 2013    Temat postu:

Popieram. Dajemy gryzonia. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:37, 29 Sie 2013    Temat postu:

Ja, gdzie się pojawiało "tushkano" umieszczałem różne wersje. Najczęściej nieszczęsnego tuszkana, ale i gryzonie, i szczury, i rodenty, i chomiki też czasem wpadały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:27, 30 Sie 2013    Temat postu:

Dotłumaczone dialogi z 2.0.2 i sprawdzone closed_captions poszły właśnie na mail Triksterowi.
Teraz mam mocne postanowienie sprawdzenia wszystkich dialogówek z lokacji do końca tygodnia.

Trik, od razu popraw w "Stanie prac". Albo nawet i zaczekaj do niedzieli, może uda mi się skończyć wszystkie trzy. Trzymcie kciuki tak, jak ja za was! Powodzenia ekipo, koniec jest bliski Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:29, 30 Sie 2013    Temat postu:

Ja dziś będę miał dialog manager, najpewniej też ulepszenia, przez weekend postaram się przerobić equipment. Potem zostaną mi:
- credity,
- sczytanie dialogów z Prypeci (bo ich jeszcze nie czytałem),
- zbroje do sczytania,
- artefakty do sczytania,
a następnie wszystko posprawdzać względem kompatybilności z patchem 2.
Więc roboty sporo, ale, jeśli dobrze pójdzie, wyrobimy się do końca tygodnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:02, 31 Sie 2013    Temat postu:

Posłałem Ci przed chwilą mutanpartsy zrobione.
Robiłem od zera, podobnie jak Kolega, zniechęciwszy się wersją nadesłaną.
Uwagi do PL:
- cyrkularne sformułowania z opsiów różnicowałem, cyrkularnych sformułowań z "properties" nie
- nie zawsze byłem pewien w nazwach danej częśći ciała, czy chodzi o rękę czy o dłoń; możliwe, że gdzieś zrobiłem inaczej niż jest ogf - nie mam jak tutaj sprawdzić
- pamiętam tu z forum zastanowienie nad posiłkiem twardziela czy jakoś tak. Dałem "jadło twardziela" - moim zdaniem bardziej klimatyczne
Uwagi do ENG:
- Kimchi niepotrzebnie z dużej
Uwagi luźne:
- heh, zarąbisty tekścik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:48, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Poprawiłem poprawione dialogs manager, a obecnie mam ok. 60% dialogów z Zatonu. Dużo zmieniam i poprawiam. Sowa jest taki, jak go opisują - chamski i zuchwały, Brodacz też w niektórych sytuacjach nie szczędzi "mięcha", a inni NPC zlecający robotę to zależnie od charakteru.

Będzie się działo jak chłopaki zaczną grać Cool

Raczej nie ma szans, że wyrobię się z tym wszystkim dzisiaj. Tym bardziej, że w Jupiterze dzieje się jeszcze więcej. Daję sobie ostateczny termin do środy, najpóźniej czwartku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:09, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Dobra, Voldi, bez pośpiechu. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:03, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Update Stanu prac: jak widać, jeszcze trochę pracy przed nami. Smile

Jutro sprawdzę części mutantów, a także to, co dostanę od Voldiego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:32, 01 Wrz 2013    Temat postu:

No to wysyłam dialogs_manager i dialogs_zaton na mail.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:37, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Gicior, dziękówka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:16, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Pietia napisał, że nie ma czasu na arty, coś tam przesłał, ale nawet nie patrzyłem, na jakim stoi poziomie. W sumie, gdyby połączyć to, co zrobili Gizbarus i Pietia, wyszłaby już całość, ale część Gizbarusa wymagałaby bardzo daleko idących poprawek.

Ja za bardzo nie mam czasu na tłumaczenie tego - przed patchem nr 3 chcę jeszcze raz przeczytać wszystkie teksty, co idzie dość powoli, a teraz i tak siedzę nad korektą itemków do spolszczenia. Więc pytanie jest takie: komuś się nudzi? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:45, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Ja odpadam. I tak mnie już łepetyna nakurwia od natłoku roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:46, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Jakiś koleś się jeszcze zgłosił (podobno), wysłałem mu maile, zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voldi




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:49, 02 Wrz 2013    Temat postu:

A tak BTW, ~35% dialogs_jupiter zrobione. Właściwie, to połowę piszę od nowa w oparciu o kontekst.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:57, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Jak sobie życzysz.

W sumie to w wersji polskiej możemy pozwolić sobie na więcej niż w angielskiej, ale też nie przesadzaj. Major ma mówić bez żadnego konkretnego żargonu, żeby było jak najbardziej zrozumiałe, więc parę razy musiałem interweniować w dialogach Zatonowych. Resztę dostosuj do swoich wyobrażeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 10 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin