|
www.miserymod.fora.pl Mod Misery
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voldi
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:32, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Okej, zastosuję się do rad. Jeno w gadce z Zulusem (w tej co wypijają chyba z 15 flaszek i Diegtiariow pada nieprzytomny) znacznie zmieniłem i wolałbym, żeby zostało (to pamiętna scena, coś nowego dla kolegów stalkerów ) "po mojemu". Bo widać, że Diegtiariow już ma dość przy 5-6 flaszce, a potem z jego wymową jest już tylko gorzej.
Zresztą, zobaczysz, jak będziesz sprawdzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:34, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Spoko, po pijaku to możesz mu nawet po rusku coś walnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:12, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Skończyłem sprawdzać outfity i części mutantów, mam nadzieję, że to już wersja finalna. Teraz powoli czytam sobie equipment (na razie przeczytałem dokładnie 30 stron z 60, a więc 50%) i wniosek mam taki, że około 2/3 zdań jest do poprawy. Innymi słowy, multum roboty. Biorę się za to od jutra, zajmie mi to na oko 2 dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:38, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Posłałem pieprzone weapony. Uffff...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voldi
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:34, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie wysłałem Triksterowi st_dialogs_jupiter. Myślę, że za dziś wieczór i jutro rano uporam się z dialogami w Prypeci (tylko sprawdzenie, więc luz). Robota na ukończeniu, Panowie.
EDIT: A teraz dołączłem do dialogów z Jupitera plik z Prypeci. Pół godziny roboty... Lepszego "deseru" nie dało się wybrać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldi dnia Pią 9:30, 06 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:52, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Na razie nie mów "hop"... Dziś skończę equipment, postaram się też zająć st_dialogs, potem przez weekend będę wałkował bronie. A na tygodniu jeszcze sczytam dialogi z Jupitera i Prypeci, no i st_dialogs sprawdzone przez Voldiego. Na koniec zostały artefakty, które na razie nie są jeszcze przetłumaczone, ale może uda mi się połączyć to, co zrobił Pietia z tym, co zrobi mój brat, ale zobaczymy, jak sobie z tym poradzi.
Na oko: tydzień roboty dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voldi
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:10, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Żeby to był 6 pazdziernika, czy listopada, to mógłbym trochę pomóc z artami. Ale z uwagi na to, że dopiero wrzesień, cały czas asymiluję się i wchodzę w tryb szkolny. Choć opcja podzielenia się jednym plikiem na kilka osób jest całkiem niezła, trzeba tylko ustalić, jak tłumaczyć poszczególne właściwości, żeby nie było różnic. Taki fragment pliku, kilkanaście artów, to nie to co całość. Robota szybsza, milsza, sprawniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:53, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze przemyślę sprawę, dobra? Dam znać jutro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:29, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mój progres:
- skończyłem sprawdzać bronie, teraz tylko czekam na odpowiedź teamu na wątpliwości,
- skończyłem robić equipment, ale nie mogę się doczekać odpowiedzi teamu na wątpliwości,
- jestem w połowie artefaktów, przy dobrych wiatrach jutro skończę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:40, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Artefakty skończone, dialog manager również. Dziś jeszcze obadam Jupiter i Prypeć, jeśli dobrze pójdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:14, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem mało do roboty w pracy - dialożki zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voldi
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:43, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze tylko finalne sprawdzenie st_dialogs i prawie jesteśmy w domu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:54, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
OK, posyłam sprawdzone itemki.
Rzeczy, które zmienić trzeba było (i w oryginale też by trzeba):
1. W opisie zaawansowanego zestawu do szycia były sprzeczne info co do skór mutantów - raz "na lżejszych skórach" "lighter", raz na "średnie" "medium" - uśredniłem do średnich bo logicznie wynika
2. W opisach kitów czyszczących i naprawczych dedykowanych do konkretnych kalibrów jest dość poważny babol w kwestii nazewnictwa kalibrów. Chodzi o to, że (wbrew opisom) kalibry 7,62 mm, 7,92 mm, 9 x 39 mm też kwalifikują się jako amunicja małokalibrowa. Potrzebne było rozróżnienie tych zestawów, więc użyłem sformułowań "dostosowany do wybranych karabinów małokalibrowych" i "pasuje do wybranych karabinów małokalibrowych i bardzo długich luf" ratując merytorykę, natomiast same nazwy dostały "Zestaw naprawczy do broni małokalibrowej" i "Zestaw naprawczy do większej broni małokalibrowej" oraz ""ValuPro III" zestaw czyszczący do broni małokalibrowej" i "Zestaw do czyszczenia większej broni małokalibrowej", bo te drugie są ewidentnie pod snajperki. To sprawę załatwia, wilk syty, owca cała. W ENG jest do poprawy.
3. Zdjęcie kobiety - opis laski mówi o "black hair" "ciemnowłosej", a tam jak w pysk strzelił blondi się do obiektywu szczerzy... Zmieniłem.
4. Szwajcarski scyzoryk w opisie ma, że jest w etui. W ogf'ie nie jest - centralnie widać gołego Wengera. Zmieniłem.
(Trikster, nie sprawdzałem wszystkiego ani z oryginałem, ani z ogf'ami, tak jak kazałeś. Tylko kilka razy kuknąłem, żeby się upewnić, czy faktycznie coś jest nie halo czy paranoję mam. Miałem rację, są fuckupy.)
5. Opis Mein Kampf wita nas słowami "Heil Hitler!" - dla mnie przesada. Pomijam sam pomysł i się z nim nie chcę tutaj kłócić - licencia poetica. Nie chcę też rozpętywać drugiej dyskusji o Czeczenii, tyle, że tym razem o nazizmie. No, ale panowie, bez jaj... To tak jakby przy opisy kanibalizmu na snorkach zaczynać od "wpierdalamy ludzi, haha!", albo nieszczęsne teksty o Czeczenach zaczynać hasłem "jebać brudasów!". Wywalam to nazistowskie pozdrowienie w cholerę, nie uważam, żeby było na miejscu nim gracza witać. Jeśli ktoś chce to przywrócić, proszę bardzo, ale nie moimi rękami.
Rzeczy, które są mylące, ale nie zmieniałem:
6. W opisie jointa jest: "Ma kojący efekt" "środek pobudzający". Mhm...
7. Playboy - nie jest ruski. Na okładce jest po węgierskiu, a już na pewno nie cyrylicą. Nie zmieniałem. (A w ogóle to w ui_icon_equipment jest jeszcze trzeci pornuch, którego nie ma w opisach )
Rzeczy, które zmieniłem, a nie mają nic wspólnego z ENG:
8. W tym pliku też zastąpiłem "przedmiot technologiczny" "obiektem technicznym". "Technologie" jednak mówią tylko o procesach, a "technika" pasuje do wszystkiego, co tam w plikach widziałem. Tym bradziej, że termin "obiekt techniczny" ma w polszczyźnie anankastyczną, ale jednak historię. Nie wiem, jak jest w innych plikach, ja bym ujednolicił.
Rzeczy, które bym zmienił, ale nie zmieniłem:
9. Śruba - zmieniłbym na "muterka", jak w starym dobrym "Pikniku..." Ale to już, zakładam, marzenie ściętej głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:49, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie!
Obiekt techniczny jest lepiej, popraw też w artefaktach, które Ci wysłałem.
Muterki nie da rady, trzeba by ikonkę zmieniać, itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:31, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Trik, zgodnie z priorytetami urządzenia mam skończone, zabieram się za resztę. Jak nie padnę, jeszcze dziś doślę. Jak padnę, to jutro wieczorem będzie finito.
Mam pytanko:
Z pliku inventory pamiętam, że tam było napisane, że efektywności urządzeń ("środków zaradczych") będą podane w jednostkach blablabla. A tutaj przy żadnym nie ma ilościowo nic we właściwościach. Na przykład wiela kV pochłaniacz pochłonie, wiela kW/m2 zećpie freon i tak dalej. Albo ile kg udźwigu dodaje ramka, a ile stelaż (zmieniłem "kratę" na "stelaż") - a warto, żeby było w opisie. Raz, że pozwoli to wykorzystać i docenić system metryczny moda (którym się chwalił w zapowiedziach), dwa, że da to bardzo praktyczne rozeznanie, jak na przykład gracz będzie dumał przed zakupem u handlarza czy wybulić na ramkę czy stelaż.
Wejdzie to w 2.0.3 może? Moim zdaniem bardzo by było fajnie.
A jeszcze się zastanawiam na kamelem - ani w ENG ani w PL nie jest napisane, co on właściwie robi poza +6 do naprawy kombinezonów. A coś musi skoro efekt działania kilku się kumuluje.
EDIT: jako żart jeszcze dodam, że jego tex to jednak nie jest kamuflaż
EDIT2:
Trik, mogę sobie pozwolić na zmianę nazw Artifact Application urządzeń na jakieś bardziej oparte na polszczyźnie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Czw 22:37, 12 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|