Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna www.miserymod.fora.pl
Mod Misery
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uwagi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Tłumaczenie Misery 2.0
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:24, 13 Sty 2014    Temat postu:

To bardzo dziwne. Spróbuj może zrobić tak: w menu głównym zmień klasę na inną, potem przy ponownym uruchomieniu gry zmień z powrotem na tę, którą grałeś i właduj sejwa. Nie sądzę, że to coś pomoże, ale warto spróbować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:29, 13 Sty 2014    Temat postu:

U mnie z kolei jest inaczej: zadania wyświetlają się po polsku, za to imiona są angielskie. Tak czy inaczej niezbyt fajny wniosek, bo część tekstu zwyczajnie się nie ładuje. Ktoś zna przyczynę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kfiat
Gość






PostWysłany: Pon 17:18, 13 Sty 2014    Temat postu:

Ja to się nie znam, ale może to kwestia tego, że np w moim przypadku nie zacząłem nowej gry.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:22, 13 Sty 2014    Temat postu:

Ja zacząłem, to samo. Dałem znać chłopakom z MDT, może coś wymyślą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hentaj




Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:17, 13 Sty 2014    Temat postu:

Mam ten sam problem. Znalazłem też mały błąd w opisie OOMP napisane jest " Może pomieścić maksymalnie dwa artefakty, a jego zawartość można zmieniać przy pomocy narzędzia do obsługi artefaktów" niżej w opisie właściwości jest tak " maksymalna pojemność : 1 sztuka".
Kombinowałem trochę by rozwiać wątpliwości i nie da się włożyć drugiego artefaktu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:45, 13 Sty 2014    Temat postu:

Hentaj:
Dzięki, już poprawione. A Twój problem dotyczy kwestów czy imion NPCów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:35, 13 Sty 2014    Temat postu:

Też szukam teraz przyczyn tych imion (i rubelków).

Wtrące się tylko a propos najebników i najmitów. Prawdopodobnie to pokłosie obiecanej wcześniej roboty. Tak jak zapowiadaliśmy, nowe teksty są... nowe. Więcej siedliśmy nad personalizacją dialogów, nie ma ściśle jednolitej nomenklatury, różni mówią różnie. Są najemnicy, najmole, najebnicy, najmici, kondotierzy, są artefakty, arty, artury, naomalie, anole, anusy i tak dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hentaj




Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:48, 13 Sty 2014    Temat postu:

Trikster:
Imion NPCi tylko jeden kwest "Stingray 5: find the reason of electronic burn out" reszta jak narazie po polsku jeszcze literówka w "Kuszący interes" trzy detektory Weles nie Wolos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:11, 13 Sty 2014    Temat postu:

should be "Wołos"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:41, 14 Sty 2014    Temat postu:

Problem rozwiązany, zwyczajnie nowa gra jest wymagana, chociaż nie wiem, czemu mi to wcześniej nie działało, jak zaczynałem nową grę. Dla pewności sprawdzę jeszcze wieczorem na drugim kompie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hentaj




Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:26, 14 Sty 2014    Temat postu:

Miałem o tym napisać Very Happy u mnie też problemu nie ma po rozpoczęciu nowej gry, imiona po polsku Ogończa 5 po polsku. Przyzwyczajony byłem do "Welesa" i "Wołos" uznałem za błąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:32, 14 Sty 2014    Temat postu:

No to fajno. A jakieś inne uwagi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:03, 15 Sty 2014    Temat postu:

Dobra, testowania koniec, spolszczenie poszło do ekipy. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:31, 17 Sty 2014    Temat postu:

I za to chętnie wzniosę toast.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:12, 18 Sty 2014    Temat postu:

Dziś, dziś. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Tłumaczenie Misery 2.0 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin