Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna www.miserymod.fora.pl
Mod Misery
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Niemieszące się opisy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:29, 17 Wrz 2013    Temat postu: Niemieszące się opisy

0. Trik, nagle nie mogę pisać w "Koordynacji". Trza będzie ten temat przerzucić (nie mówiąc o możliwości pisania z powrotem). Ale ad rem:
1.
Znalazłem linijki odpowiedzialne za trzymanie tekstów opisów kombinezonów w zadanej rozpiętości. Pierwszy chałupniczy test wypadł pomyślnie - mogę zrobić ramkę dużo szerszą, oszczędzając tym samym sporo linijek w pionie.
2.
Plus jest taki, że pewnie cały tekst się wtedy zmieści.
Minus taki, że będzie wychodził w przypadku kombinezonów poza obręb tła. Rzecz wielce nieestetyczna, ale na potrzeby ultra-quick-fixa wystarczy.
3.
Piszę, chałupniczy, bo działam teraz na sprzęcie, na którym mizeria nie hula. Jutro lub w środę spojrzę dokładnie jak to na plikach mizerii działa, zobaczę ile zachodu byłoby z równaniem tła. Przewiduję, że albo będziemy musieli puścić siermięgę, albo - z pomocą np. Vandra - poszerzyć tło i będzie całkiem git.
4.
Inna opcja, o której myślę, a dziś już nie sprawdzę, to spróbuję sprawdzić, jak by zadziałała zmiana x,y-ów opisów - być może uda się je wtedy na siłę przykleić do górnej krawędzi ekranu - też jakiś pomysł.

Także "jest dobrze, ale nie beznadziejnie". Idę spać, bo inaczej g*** jutro zrobię. Ale bardzo optymistycznie to widzę. Z tym co znalazłem prowizorka jest możliwa, a to już dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:48, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Bardzo miło mi to słyszeć, dawaj znać o postępach. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:53, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Niestety, nie jest dobrze. Myślę, że sam tego nie ugryzę w najbliższym czasie, zapraszam wszystkie mózgi do współpracy.
Oto, do czego doszedłem dotychczas:
Przede wszystkim, plik, w którym są parametry ramek, w których wyświetla się opis to actor_menu_item_16.xml lub actor_menu_item.xml - jeśli dobrze pamiętam xr korzysta z _16 prze widesreenach, ale nie dam głowy.
W linii 198 zaczyna się sekcja kombinezonów.
W linii 200 chcę docelowo zwiększyć width (szerokość), żeby teskt rozjechał się bardziej na boki i wyprowdukował nam mniej linijek. Już wiadomo, że wyjdzie poza tło, ale to akurat w tej kwestii mniejszy problem, bo:
W liniach 23 do 28 jest definicja ramek popupowych opisów - i dopóki tutaj nie zwiększę width, to width samego outfita ani drgnie. A jak tutaj zmienię, to się wszystkie teksty rozszerzają i jest global aesthetic clusterfuck.
Wniosek mój jest taki:
- jeśli chcemy prowizorkę, za zmianą dwóch znaków w tym pliku (width'y w liniach 23 i 26) rozjeżdżamy wszystkie teksty, dodając tak z 200 pikseli do width'a opisów i wszystko się skomasuje, ale będzie brzydko wystawać
- opcja trudniejsza, ale myślę, że możliwa, to dostosować tło tej ramki pod powyższą modyfikację.
Teraz tak, żeby druga opcja miała sens, to najpierw trzeba sprawdzić, o ile maksymalnie można poszerzyć descr_list, żeby nie przedobrzyć. Tutaj potrzebowałbym od Was potestowania tego w różnych rozdziałkach, żeby mieć uniwersalne maximum. Ja w międzyczasie spróbuję poszukać najprostszego sposobu na przywrócenie poszerzonym ramkom tła i obramowania. Myślę, że dopiero jutro będę mógł nad tym usiąść - robota wzywa. Gdyby ktoś wiedział albo znalazł, piszmy tutaj, może wspólnie uda nam się szybciej sprawę sfinalizować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:07, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Szkoda. Jakby co, ślij zmieniony plik na maila.
Ale w międzyczasie pojawiła się inna opcja. Luknijcie na plik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co Wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:16, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Co do linka - wtf, dalej nie widać opisu.
Co do poszukiwań - teraz już lecę na ryło, jutro znajdę chwilę, żeby coś poszperać, może się coś uda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:18, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Link to tylko screen edytowany w paincie. Smile Chodzi raczej o to, czy warto iść w tym kierunku, bo może coś takiego uda się zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:38, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Hm.... Przyznam - nie kumam idei. Jest kupa miejsca na dole, a górę wcięło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:02, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Może źle tłumaczę. Smile Po kolei. Koleś wziął tego screena:
[link widoczny dla zalogowanych]
i przerobił go (w paincie) na tego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie uruchamiał w ogóle gry ani nie zmieniał skryptów - to tylko edycja jpg.

Jak widzisz, zrobił trzy rzeczy:
1. Ochrona balistyczna głowa znajduje się obok ochrony balistycznej ciała, nie pod nią.
2. Zamiast całych opisów ulepszeń mamy tylko ich numeryczne przedstawienie i ikonkę ulepszenia.
3. Zamiast w jednej kolumnie, ulepszenia są w dwóch.

Rozwiązanie jest optymalne pod względem długości, ale nie wiem, czy odpowiada pod względem informacyjnym (czy same ikonki wystarczą, żeby dać graczowi informację o tym, co dane ulepszenie daje) i estetycznym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:41, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Mierda, teraz zajarzyłem! Smile
Rewelacja. Jedyne co bym jeszcze zrobił, to zmienił dwie z tych niebieskich ikonek - na ochronę zadrapań dał jakiś pazur, a nie cegły, a na trwałość dał klepsydrę, zamiast strzałki skaczącej po bramie tori. Ewentualnie można dodać stroniczkę w PDA z objaśnieniem skrótów.
Świetny pomysł. Te dwie zmiany naraz zaoszczędzą chyba dość linijek, żeby opisy się zmieściły na mniejszych rozdziałkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:49, 18 Wrz 2013    Temat postu:

To tak, żeby to miało sens, trzeba:
1. Zmienić skrypt, żeby wyświetlał tylko procenty.
2. Zmienić skrypt, żeby wyświetlał upgrady w dwóch kolumnach.
3. Zmienić ikonki cech kombinezonu.

Wydaje mi się, że umiem zrobić pierwszą rzecz. Smile Oblukam też drugą, bo chyba znalazłem plik za to odpowiedzialny. Trzeciej jednak nie ruszam, bo się nie znam na tym zupełnie.
Dam znać wieczorem, jak to wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:16, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Udało się z tym starszym pomysłem.
Oto minimodzik, który rozszerza wszystkie okienka z opisami w poziomie.
INFO 1) to jest wersja szybko-naprędka - także nie przejmować się tym, że nie ma prawych i dolnych obramowań, ani że rozmazały się paski właściwości, to jest do wklepania.
INFO 2) na tym poprzestaję, dopóki nie będzie zielonego światła, że to jest rozwiązanie, w które inwestujemy.
DOWNLOAD:
[link widoczny dla zalogowanych]
SCREENY (4 sztuki):
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby coś było nie jasne, pytajcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:26, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Zanim podejmiemy decyzję, czy mógłbyś sprawdzić jedną rzecz (w paru punktach)? Smile
1. Weź kombinezon SEVA (najlepiej zespawnuj).
2. Zrób screena.
3. Całkowicie go ulepsz.
4. Zrób screena.
5. Wrzuć gdzieś tutaj te dwa screeny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:03, 18 Wrz 2013    Temat postu:

A. Zaraz będzie gotowa duuuużo prostsza w pełni funkcjonalna estetycznie wersja. Także poprzednią proszę olać ciepłym moczem.
B. Jak tylko stestuję, biorę się za SEVĘ.
Będom edity soon.
EDIT A.
Wersja dopracowana i dużo lżejsza.
W paczce jest też 8 screenów - porównanie z modem i bez: jak wyglądają opisy mosina, maski, płaszcza i bandaża.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaraz biorę się za SEVĘ.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Śro 15:35, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:44, 18 Wrz 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:45, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Dzięki. Szukałem tutaj, zamiast na skrzynce...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin