Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna www.miserymod.fora.pl
Mod Misery
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Niemieszące się opisy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:25, 18 Wrz 2013    Temat postu:

SEVA:
1.
bez ulepszeń
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
z wszystkimi ulepszeniami:
[link widoczny dla zalogowanych]
wystaje jeszcze, więc:
3.
z ulepszeniami plus powpieprzane "& # 1 6 0 ;" tu i ówdzie w opis EDIT: (spacje daję, bo nie wyświetla, o co chodzi)
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tego wniosek, że poradzimy sobie stosując oba triki naraz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Śro 16:30, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:38, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Wygląda to źle. Spróbuję dziś wieczorem to moje zrobić, zobaczymy, jak będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:44, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Napisz, co byś chciał widzieć inaczej - bo to wszystko na szybko robione i nie cyzelowane. Spacje powpieprzałem jak leci, nie żeby ładnie wyglądało. Szerokość ramki jeszcze można poszerzyć, jeśli się mieścić będzie na innych rozdziałkach - potrzebowałbym tylko jakiegoś limitu określonego w pikselach, żeby wyciągnąć z tego max.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:52, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Po pierwsze, opis zasłania przedmiot.
Po drugie, ochronę balistyczną i środowiskową bardzo ciężko się czyta - ramka jest zbyt szeroka, a przez to tekst jest naćkany.
Po trzecie, źle wyglądają "kreskowe" przedstawienia ochrony, powinny być wyrównane do prawnej strony, w przeciwnym razie estetycznie to wszystko leży.
Po czwarte, literki są zbyt małe, jak na tak szeroką ramkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:05, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Ad1. Nie do uniknięcia przy poszerzaniu ramki, chyba, że o bardzo niewielką ilość pikseli. Można jeszcze temu zaradzić a) przesuwając całość grafiki z inventory np. na lewy brzeg ekranu i b) dając współrzędne opisu przesunięte bardziej na prawo od kursora myszki, albo samo b) co z kolei nie ma sensu przy mocno poszerzonej ramce.
Ad 2. To się da wyrównać, żeby było kropka w kropkę w pionie, czytelne, zajmie trzy linijki wtedy.
Ad 3. Czyli zawsze będzie leżeć, jeśli poszerzymy ramkę o ~100 i więcej px. A jeśli nie poszerzymy, dalej nie będzie się mieścić, zdaje się - ciekawe czy z tym skryptem coś Ci wyjdzie, jakby co, można ramkę poszerzać delikatnie.
EDIT: wiesz, dostroić ładnie działanie wszystkich pomysłów.
Ad 4. Literki nie były zmieniane. Tak wygląda Misery na moich ustawieniach Very Happy
EDIT: teraz muszę spadać, zajrzę później wieczorem co i jak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Śro 17:22, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:50, 18 Wrz 2013    Temat postu:

No tak - chodzi mi o to, że te kwestie wynikają właśnie z szerokości ramki. I jakkolwiek uważam, że obecna sytuacja z wystającym opisem nie jest zbyt fajna, nie sądzę, żeby poszerzenie ramki było lepszym rozwiązaniem.

Mi udało się tylko usunąć opisy upgradów, nie potrafię przesunąć samych upgradów do drugiej kolumny, bo nie widzę w ogóle takiej opcji w plikach.

A zatem pomysłu nie ma dobrego - znaczy: jest i polega na wyjebaniu tego wszystkiego. Zresztą, sekcja "ochrona środowiskowa" jest myląca, bo wartości w niej podane nie zmieniają się razem z ulepszeniami, a oczywiste jest, że powinny. Podobnie jest z ochroną balistyczną, a akurat SEVA całkiem nieźle można zmodyfikować pod tym względem. Bardzo łatwo też byłoby te wartości przedstawić w formie opisu, np. "Kombinezon SEVA zapewnia umiarkowaną ochronę balistyczną na całym ciele, najlepszą na rękach, kolanach i stopach, najsłabszą na dłoniach" (wymyślane na szybko). Chociaż nie ukrywam, że te wszystkie ochrony wyglądają fajnie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trikster dnia Śro 20:06, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:18, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Słowem stajemy przed takim oto wyborem:
albo chcemy mieć wszystko, bądź prawie wszysko, no i wtedy musimy naćkać,
albo rezygnujemy z części cukiereczków, żeby ratować ekran przed pierdachną mosiężną tablicą.
Hmm... A ja lubię mieć ciastko i je zjeść.
Napisz, gdzie szukałeś, rzucę jeszcze okiem - może jakimś cudem coś dojrzę.
EDIT
Trikster napisał:
1. Zmienić skrypt, żeby wyświetlał tylko procenty.

"Wyzerowanie" miejsc w st_items_weapons_upgrades.xml i ui_st_inventory.xml?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Śro 22:23, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:23, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Ja też lubię, dlatego napisałem do jednego kolesia z MDT co to trochę w skryptach siedzi. Zobaczymy, co odpowie.

Chyba, że masz jakiś pomysł w międzyczasie.
Wygląda to tak na ten moment:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmiany w tym pliku:
inventory_upgrades.script
A szukałem we wszelkich plikach dot. upgradów i interfejsu, ale czasem sam nie wiedziałem, na co patrzę, więc może nie byłem zbyt dokładny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plaargath




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:24, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Kumam. Cholera, jakbyśmy je walnęli w dwóch, trzech kolumnach, mmmm, ale by ciacho smakowało! Searching...
ED
Którą funkcję oberżnąłeś? property_functor_a?
ED
OK, widzę, że to jest kwestia wywalenia t_prorerty_name z kilku miejsc. Problem mamy taki, że każdy return owocuje wykonaniem \n. I tutaj mi się już robią dwie lewe rączki. Mogę tylko teoretyzować, że możnaby np. te values z returnów nazbierać w jakiś string czy do tablicy, a potem ją wyświetlić w kontrolowany sposób na końcu funkcji, ale musiałbym spędzić chyba z tydzień nad tym, żeby wyprodukować taki kod. Za wysoko dla mnie. Gdzie moje ciasteczko... Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Śro 23:23, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trikster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:29, 19 Wrz 2013    Temat postu:

Zmniejszenie czcionki daje 2 linijki. Lipton.
Porównanie:
przed: [link widoczny dla zalogowanych]
po: [link widoczny dla zalogowanych]

Wniosek:
1) wygląda to kiepsko;
2) trzeba by zmniejszyć jeszcze ikonki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trikster dnia Czw 18:29, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miserymod.fora.pl Strona Główna -> Koordynacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin