Autor Wiadomość
Trikster
PostWysłany: Sob 16:54, 05 Lip 2014    Temat postu:

Polonizacja jest zawarta w instalatorze - trzeba tylko wybrać odpowiednią opcję przy instalacji. Poza tym nic nie trzeba dodatkowego wgrywać.
Lanc
PostWysłany: Sob 13:11, 05 Lip 2014    Temat postu:

bry, czy tłumaczenie działa poprawnie z wersją 2.1.1 ??
Trikster
PostWysłany: Sob 12:12, 18 Sty 2014    Temat postu:

Dziś, dziś. Wink
Plaargath
PostWysłany: Pią 18:31, 17 Sty 2014    Temat postu:

I za to chętnie wzniosę toast.
Trikster
PostWysłany: Śro 16:03, 15 Sty 2014    Temat postu:

Dobra, testowania koniec, spolszczenie poszło do ekipy. Smile
Trikster
PostWysłany: Wto 16:32, 14 Sty 2014    Temat postu:

No to fajno. A jakieś inne uwagi?
Hentaj
PostWysłany: Wto 14:26, 14 Sty 2014    Temat postu:

Miałem o tym napisać Very Happy u mnie też problemu nie ma po rozpoczęciu nowej gry, imiona po polsku Ogończa 5 po polsku. Przyzwyczajony byłem do "Welesa" i "Wołos" uznałem za błąd.
Trikster
PostWysłany: Wto 11:41, 14 Sty 2014    Temat postu:

Problem rozwiązany, zwyczajnie nowa gra jest wymagana, chociaż nie wiem, czemu mi to wcześniej nie działało, jak zaczynałem nową grę. Dla pewności sprawdzę jeszcze wieczorem na drugim kompie.
Plaargath
PostWysłany: Pon 20:11, 13 Sty 2014    Temat postu:

should be "Wołos"
Hentaj
PostWysłany: Pon 19:48, 13 Sty 2014    Temat postu:

Trikster:
Imion NPCi tylko jeden kwest "Stingray 5: find the reason of electronic burn out" reszta jak narazie po polsku jeszcze literówka w "Kuszący interes" trzy detektory Weles nie Wolos.
Plaargath
PostWysłany: Pon 19:35, 13 Sty 2014    Temat postu:

Też szukam teraz przyczyn tych imion (i rubelków).

Wtrące się tylko a propos najebników i najmitów. Prawdopodobnie to pokłosie obiecanej wcześniej roboty. Tak jak zapowiadaliśmy, nowe teksty są... nowe. Więcej siedliśmy nad personalizacją dialogów, nie ma ściśle jednolitej nomenklatury, różni mówią różnie. Są najemnicy, najmole, najebnicy, najmici, kondotierzy, są artefakty, arty, artury, naomalie, anole, anusy i tak dalej.
Trikster
PostWysłany: Pon 18:45, 13 Sty 2014    Temat postu:

Hentaj:
Dzięki, już poprawione. A Twój problem dotyczy kwestów czy imion NPCów?
Hentaj
PostWysłany: Pon 18:17, 13 Sty 2014    Temat postu:

Mam ten sam problem. Znalazłem też mały błąd w opisie OOMP napisane jest " Może pomieścić maksymalnie dwa artefakty, a jego zawartość można zmieniać przy pomocy narzędzia do obsługi artefaktów" niżej w opisie właściwości jest tak " maksymalna pojemność : 1 sztuka".
Kombinowałem trochę by rozwiać wątpliwości i nie da się włożyć drugiego artefaktu.
Trikster
PostWysłany: Pon 17:22, 13 Sty 2014    Temat postu:

Ja zacząłem, to samo. Dałem znać chłopakom z MDT, może coś wymyślą.
kfiat
PostWysłany: Pon 17:18, 13 Sty 2014    Temat postu:

Ja to się nie znam, ale może to kwestia tego, że np w moim przypadku nie zacząłem nowej gry.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group